אה וגם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שכחתי לציין שיש לי חילוף חומרים איטי מאוד. יש לי יציאה משהו כמו פעמיים בשבוע (ואין לזה קשר לשתיית מים אני שותה מספיק)..זאת גם לא בעיה רפואית,הלכתי לרופא.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנה מאוד יכול להיות שהתדירות שהינך הולכת לשירותים תשתפר ברגע שתוסיפי כמות ונפח למזון... שוב אני ממליצה לפנות לדיאטנית קלינית לצורך הדרכה וליווי מקצועי בנושא. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי