כמה אני צריך לשקול?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בן 16 גובה: 1.72 משקל:76 כמה אני צריך לשקול? תודה מראש.
שלום יוסי לצערי, אין באפשרותי לענות על שאלתך כיוון שבגילאים אלו יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין. אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לביצוע שקילה והצבה על עקומות הגדילה ובמידת הצורך לבקש הפנייה לדיאטנית קלינית. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
אני גובה 72וחצי ואני שוקל 56וחצי המשקל שלי תקין???