מה לעשות?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/07/2009 | 09:30 | מאת: רבקה
לד"ר לוי שלום. אני אשה בת 49 אני חולה אנקולוגית מעי הגס, לפניי 3 חודשים עברתי ניתוח שני להוצאת הסרטן וקריתה מלאה של המעי הגס.היום אני חייה עם שקית בבטן {סתומה}לפניי הניתוח מישקלי הייה 110 , אחריי הניתוח השלתי כמה קילוגרמים אין לי מושג כמ אני שוקלת אני לא יוצאת מהבית.בנוסף אני סובלת עם בלוטת הטריס לא פעילה מקבלת אלטרוקסין 100 מ"ג כל יום, שאלתי איזו סוג תזונה אני יכולה לאכול מבלי שיהייה לי עצירות {בסתומה כבר הייה} ולרדת מהמשקל. אני שותה כול יום מיץ של פטרוזליה+גזר+תפוח, או סלרי+ סלק אדום+ אפרסק. זאת בכדיי לא לקחת ויטמינים והתזונה שלי זה חזה עוף או ממרח כבד בגלל האנמיה שלי ומוגלבין נמוך. בבקשה עזור לי ותייעץ לי מה לעשות ואיזו תזונה אפשרית בכדיי לרדת במשקל ולישמור שלא יהייה עצירות בתודה רבה רבקה.
לקריאה נוספת והעמקה
21/07/2009 | 10:28 | מאת: עדי מילר
שלום רבקה קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך... אך לצערי כיוון שמדובר בהשמנה המשולבת במצב בריאותי מורכב אין באפשרותי לעזור לך דרך פורום זה. אני מאוד מופתעת שלא היפנו אותך לייעוץ והדרכה אצל דיאטנית קלינית לאחר הניתוח, בכל מקרה אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפנייה לדיאטנית קלינית על מנת לקבל הדרכה וליווי צמוד בנושא. בהצלחה רבה ורק בריאות עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי