מה לעשות?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני שוקלת בסביבות 61-57 ואני מטר שישים ושתיים.האם זה תקין?
שלום לאה צייני בבקשה את גילך בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי