עודף משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/07/2009 | 14:42 | מאת: מיקה
היי אני בת 30 1.69 משקל כ-78 ק"ג. כמה ק"ג עליי להוריד וגם - איזה דיאטה הייתם ממליצים לי כשבעייתי העיקרית היא שאני לא עומדת בפני שוקולד ( על כל השאר אני יכולה לוותר בקלות...) תודה מראש על עזרתכם!
19/07/2009 | 15:46 | מאת: עדי מילר
שלום מיקה אין משקל אבסלוטי המתאים לגובה אלא טווח משקלי תקין הנע מ-58 ק"ג ועד 71 ק"ג, תלוי כמובן במבנה גוף, פע"ג, היסטוריה של דיאטות וכו'...אני ממליצה לך לבחור בתכנית אכילה להרזיה, שהינה מתונה, מתאימה לסדר יומך באופן אישי, שכוללת את כל רכיבי התזונה ומשלבת מזון מגוון בתפריט, כולל מאכלים שהם אולי עתירי קלוריות, אך מאוד אהובים עלייך. בצורה כזו תוכלי להתמיד בצורת האכילה החדשה כל הזמן. כלומר, גם לאחר שתסיימי להשיל את הקילוגרמים המיותרים. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי