המשך
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/07/2009 | 12:11 | מאת: גלית
תודה רבה רבה. שאלה קטנה? כתבת מיץ תפוחים מותר.........ותפוח עץ רגיל אסור ..מה ההבדל?.. מעניין לדעת.... מה ואבטיח? באבטיח אין סוכר? תודה רבה
16/07/2009 | 17:34 | מאת: עדי מילר
שלום גלית על מנת לדעת באילו מזונות קיים הפרוקטוז וכמויות מדויקות, אני מצרפת קישור לאתר הנותן מידע בנושא. http://www.nutritiondata.com/foods-000011000000000000000.html בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי