תזונה נכונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/07/2009 | 16:19 | מאת: אור
שלום לפני שנה וחצי התחלתי דיאטה אומנם אני לא מלא אני רזה אבל הורדתי בשביל ההרגשה הטובה, אני 1.77 ושקלתי אז 77 קילו היום אני שוקל 62 קילו אחרי שהורדתי במשקל הופיע לי לצערי אבנים בכיס המרה וחיידק הליקובטר ואני לא יודע אם זה מהדיאטה שעשיתי ועכשיו אני צריך עוד יותר לשמור רק שאני לא רוצה לרדת במשקל יותר מדי ולא לרדת ממשקל שלי עכשיו כי אני משתדל לשמור על משקל תקין אבל האם ידוע לכם בגלל אבנים בכיס מרה איך אני מגוון תזונה נכונה שלא ייגרם לי כאבים מאבני כיס המרה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
16/07/2009 | 10:13 | מאת: mary
היי אור לצערי מנסיון החיידק נגרם מדיאטה דרסטית, שלא אוכלים בשעות סדירות וכשהקיבה עובדת המון שעות על "ריק" במהלך היום. אני משערת שקיבלת אנטיביוטיקה חזקה לטיפול בחיידק אך אני ממליצה לך לשנות את הרגלי התזונה שלך שזה אומר לאכול כמות קטנה של אוכל כל 3 שעות וכמובן להקפיד לא לאכול בתקופה הקרובה אוכל שומני, מטוגן על מנת שלא ייוצרו לך צרבות- תוצאה מהחיידק. במידה ולא תטפל עכשיו יש סיכוי גבוה שייוצר לך אולקוס וחבל. שרק נהיה בריאים
16/07/2009 | 11:24 | מאת: עדי מילר
שלום אור ציין בבקשה את גילך בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי