שאלה חשובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי, אשמח אם תוכלו לענות לי! האם מותר בדיאטת חרמון לאכול בשבוע הדגים- טונה בשמן? ולא רק במיים? מישהו יודע? תודה מראש
שלום אלמה ממליצה לך להפנות את השאלה לאתר של דיאטת חרמון... בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי