שוקו חם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום,אני שותה כל יום שוקו חם שבסיסו כף שוקולית, סוכרזית מים חמים ורבע כוס חלב 1%, רציתי לדעת האם זה יכול ל"תקוע" אותי בתהליך הרזיה? והאם יש לזה השפעה בריאותית שלילית כלשהיא?
שלום נופי לא צריכות להיות לשתיית השוקו על בסיס יומי השלכות בריאותיות מזיקות או פגיעה בתהליך ההרזיה במידה כמובן שהשוקו הינו רק תוספת לתפריט מאוזן ומגוון. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי