הפסקת מחזור והשמנת יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/07/2009 | 12:56 | מאת: z357
הנני בת 53 אוטוטו וכבר כמה שנים מאז פסק לי המחזור, מאז ללא כל שינוי בתזונה שלי שהיא רובה ככולה מבוססת על ירקות, פירות ודגים אני רק עולה במשקל, איני גבוהה, סובלת מאוסטופורוזיס, וחילוף החומרים שלי ממש דפוק (כרגע גובהי הוא 149 התכווצתי במשך השנים מ-156 לגובה הנוכחי) ניסיתי שנה בחדר כושר ולא ירדתי, מבצעת הליכות ועדיין לא ירדתי, משקלי כעת הינו 61.5 ק"ג וזה המון לגובה שלי, כל חיי הייתי במשקל 51-53 במידת מכנסים 36 ועתה אני במידה של 38 ובכוון עלייה בלבד, מאז הפסקת המחזור רק עליתי במשקל, הכנסתי את עצמי לכושר בהיותי במשקל 56 ק"ג ובמקום לרדת רק עליתי, מה לעשות, כיצד להיפטר מה-10 קג המיותרים אני לא מוצאת דרך, צריכה עזרה
לקריאה נוספת והעמקה
16/07/2009 | 10:48 | מאת: עדי מילר
שלום אני בהחלט מבינה את תחושת התסכול בה את שרויה. את מצמצמת ואוכלת כל כך מעט ויורדת לאט במשקל. ברצוני לציין שזה לא בהכרח פועל לטובה שאת ממעטת כל כך בכמות האנרגיה שאת צורכת. הגוף שלך כנראה במגננה, הוא יודע שהוא אינו מקבל את כמות הקלוריות לה הוא זקוק ולכן הוא מצמצם מאוד את ההוצאות. כלומר הוא חוסך באנרגיה וזה מוריד למינימום את פירוק השומן ואת הירידה במשקל. אני ממליצה לך לפנות למרפאה שמתמחה בהרזיה, שתשלב בין טיפול תזונתי ורפואי.יכול מאוד להיות שתיהני מטיפול תרופתי, שיקל על התהליך. בנוסף, עלי לציין שבגיל המעבר חלים שינויים הורמונאליים הקשורים בירידת האסטרוגן בגוף. שינויים אלו עלולים להשפיע על כל מערכות הגוף החל מהעצם ועד למוח. בנוסף לכך, החל מגיל 30 מואט קצב חילוף החומרים. ומגיל 40 כבר ממש מתחילים להרגיש את השינוי והרבה יותר קשה לשמור על המשקל. לכן, מומלץ מזון מזין ויחסית דל קלוריות ולהקפיד על פעילות גופנית כחלק מהשגרה. את מוזמנת לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 וכמובן להתרשם מהאתר שלנו www.drlevy.co.il בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי