היום אכלתי;
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/07/2009 | 17:39 | מאת: תומי
בוקר-חצי כוס חלב 1%+חצי כוס פיברוואן ביינים-תפוח+4 עגבניות תמר+מעדן0%+גמבה אדומה גדולה צהרים-שניצל תירס+קטשופ 2 כפות+מלפפון+כוס ברנפלקס+שליש כרוב+פטריות+כישוא+חצי כופסאת רסק עגבניות וכף אבקת מרק. ביינים-ג'לי+כוס פייברוואן+תפוח+חצי לימון ערב-2 פרוסות לחם קל+כף חומוס+2 פרוסות פסטרמה+עגבניה+מלפפון. לקינוח- מעדן שוקולד. לילה-כוס חלב 1% בת 16 שוקלת 50 שומרת על המשקל ללא ספורט. האם אכלתי נכון היום? מה כדי לשנות?
16/07/2009 | 10:30 | מאת: עדי מילר
שלום תומי צייני בבקשה גובה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
16/07/2009 | 10:52 | מאת: תומי
תודה,
16/07/2009 | 11:21 | מאת: עדי מילר
שלום תומי התפריט שלך אינו תפריט שמירה אלה תפריט המכיל מעט מאוד קלוריות וכלל אינו מאוזן ומגוון. חשוב שתדעי שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. תפריט לא מאוזן הכולל מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי