משקל תקין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום דר מהו משקל תקין לילד בן 10 כיום? בני הוא לא שמן אך כבר אני רואה סימנים להשמנה . כיצד אפשר לטפל?
שלום רוית משקל תקין תלוי בגובה ובהיסטורית המשקלים של הילד. כלומר, בגילאים אלו יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין. אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לביצוע שקילה והצבה על עקומות הגדילה ובמידת הצורך לבקש הפנייה לדיאטנית קלינית המתמחה בהשמנת ילדים. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי