תירס
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/07/2009 | 20:44 | מאת: פ.
האם קלח תירס ממוצע (בינוני) הוא תחליף למנת פחמימה מבחינה קלוריות? (=2 לחם קל / 1 רגיל)
09/07/2009 | 08:56 | מאת: עדי מילר
שלום התשובה היא כן! בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
09/07/2009 | 14:35 | מאת: פ.
אני מתה על תירס! תודה