אחרי לידה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני 8 שבועות אחרי לידה (קיסרי).חזרתי למשקל ההתחלתי שלי מייד אחרי הלידה לבד ( עליתי 10 קילו שאותם ירדתי עד הברית ללא כל מאמץ) אך מאז אני אותו משקל ולא מצליחה לרדת . מה עלי לעשות , התחלתי לךעשות הליכות כל ערב שעה וחצי לפעמים לא יוצאבגלל התינוק . עוד כמה פרטים : אני מניקה בהנקה מלאה וצימחונית , כלומר לא אוכלת בשר ודגים .יש לך המלצה על מזון מסויים ושיגרה שבה אני יכולה להשתמש עם הנקה כמובן .
שלום חגית ראשית המון מזל טוב !!! נשים מניקות רבות מפחיתות במשקלן 1 ק"ג בממוצע לחודש במשך ארבעת חודשי ההנקה הראשונים, גם אם הן אינן מפחיתות באופן משמעותי את האוכל. בכל מקרה ירידה של יותר משני ק"ג בחודש אינה מומלצת !!! אני ממליצה לך להמשיך עם הפע"ג וכמובן עם ההנקה בשילוב עם תפריט מאוזן ומגוון המכיל לכל הפחות 1500 קק"ל (צריכה קלורית נמוכה עלולה לפגוע באיכות החלב). את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי