דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב אני אחרי לידה 8 חודשים 1.60 ושוקלת 69 אני צימחונית ושותה הרבה נס קפה ולא יורדת האם יש קשר בן הקפה לבין הירידה במשקל. לא שותה מתוקים לא אוכלת דברים שמשמינים מאוד שומרת אבל לא יורדת אשמח לתשובה
שלום ריקי קפה משפיע על כל אחד מאיתנו קצת אחרת. כמות קפה הנחשבת מתונה ללא כל תופעות לוואי לא רצויות היא בדר"כ כארבע כוסות . כמות גדולה של קפה עלולה לגרום להפרעות שינה, לכאב ראש ולתפקוד ירוד. אך לא קיים הוכחות מחקריות לגבי הקשר בין צריכת קפה לעיכוב הירידה במשקל. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב הוא בעלות סמלית של 119 ¤ לחודש, תקבלי תפריט מאוזן, ייעוץ באמצעות פורום אישי וכמובן תמיכה ועידוד שיעזור לך להשיג ירידה במשקל . להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי