דיאטה ותזונה נכונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/07/2009 | 12:09 | מאת: עדי
שלום! רציתי לשאול כמה שאלות בנוגע לתזונה. אני כמעט 3 חודשים אחרי לידה שנייה, שוקלת 69 ק"ג והגובה שלי הוא 162. בעיקרון מה שהכי שמן בגוף שלי זאת הבטן גם בלי קשר להריונות. זה המבנה שלי, רגליים רזות וחזה גדול (גם בגלל ההנקה) וידיים טיפה מלאות. אני מנסה לאכול נכון גם בגלל ההנקה וגם כדי לרדת במשקל. האם זה בסדר לאכול כל יום בבוקר 2 פרוסות לחם בריאות מקמח מלא בלבד ? או שעדיף לחם קל? האם קורנפלקס רגיל של תלמה משמין? תירס זה ירק או פחממה? תפוח אדמה זה ירק או פחממה? שעועית ירוקה קפואה משמינה? זה בסדר לאכול ברנפלקס מסובין וחיטה מלאה? האם זה נכון שבשביל להרזות צריך להפריד בין פחממות לחלבונים? סליחה על כ"כ הרבה שאלות... עדי
07/07/2009 | 17:07 | מאת: עדי מילר
שלום עדי למרות הדיאטות האופנתיות של העשור הקודם שהמליצו במפורש לא לשלב בארוחה חלבונים ופחמימות, חשוב כן להקפיד על שילוב כיוון שהשילוב מגביר את תחושת השובע ובנוסף, מוביל להורדת המדד הגליקמי (קצב עליית הסוכר בדם) של הארוחה ועל כן מעכב את תחושת הרעב.בנוסף לכך, לאור העובדה שהינך עדיין מניקה לא הייתי ממליצה על הפרדה של מזונות אלא על תזונה מאוזנת ומגוונת כדי לא לפגוע באיכות החלב, מעבר לכך חשוב להקפיד לא לרדת מ- 1500 קלוריות ליום. תירס ותפו"א נחשבים לפחמימות. לגבי שאר המזונות שציינת האם הם משמינים, התשובה היא הכל עניין של כמות !!! את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב הוא בעלות סמלית של 119 ¤ לחודש, תקבלי תפריט מאוזן, ייעוץ באמצעות פורום אישי וכמובן תמיכה ועידוד שיעזור לך להשיג ירידה במשקל . להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי