היי אני נערה ואני בדיאטה שאלה חשובה מאוד בשבילי :)
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי!! אני בת 15, שוקלת 79 ק"ג וגובהי הוא 1.68.. אני יודעת שאני בעודף משקל, ואני מטפלת בזה. לפני חודשיים שקלתי 86 ק"ג. עכשיו השאלה שלי היא כזאת- כמה אני אמורה לשקול? ותוך כמה זמן אני אגיע למשקל הרצוי? (הדיאטה שלי היא בעיקר להפריד בין פחמימות וחלבונים..ויש לציין שאני בקושי עושה ספורט ובכל זאת יורדת, כנראה הדיאטה ממש טובה חחח) בבקשה תעני לי :)
שלום נעמה עקב גילך הצעיר עליך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית, כיוון שבגיל זה יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת מהו המשקל הרצוי שלך. בנוסף, לא מומלץ לרדת יותר מ- 0.5-1 ק"ג בשבוע. בהצלחה בהמשך, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי