שאלה חשובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/07/2009 | 21:14 | מאת: דיוויד
אני יודע שזה לא כל כך קשור אבל רציתי לשאול אם אתה המון זמן במחשב ומול הטלוויזיה זה גורם לעקרות בבקשה תענו לי על השאלה כי אני חייב לדעת
05/07/2009 | 10:57 | מאת: עדי מילר
שלום דיוויד הפורום עוסק בתזונה... ממליצה לך להפנות את השאלה לפורום העוסק בסקס ומיניות באתר כדי לקבל מענה לשאלתך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי