תפוחים .
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/07/2009 | 11:08 | מאת: רעות
רציתי לדעת בבקשה האם ייתכן שבתפוחים מתוקים יותר יש יותר קלוריות? והאם נגיד מבחינה קלורית יש הבדל בצבע התפוח נגיד שבתפוח אדום מתוק יש יותר קלוריות או שזה לא משנה כלל. תודה
02/07/2009 | 17:26 | מאת: עדי מילר
שלום רעות אין קשר בין טעם הפרי לבין כמות הסוכר שהפרי מכיל... ומכאן שבתפוח חמוץ ומתוק יש את אותה כמות סוכר וקלוריות, הכל תלוי בגודל הפרי. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
02/07/2009 | 17:33 | מאת: רעות
מענה מהיר(: