שאלה דחופה דחופה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי האם יש למישהו כאן תפריט של דיאטת חרמון?? אני מחפדת בנרות...אני אשמח לקבל תודה
שלום ניקול דיאטת חרמון לא עובדת לפי תפריט ספיצפי אלא לפי קבוצות מזון שמותר לאכול בכל שבוע לדוגמא בשבוע הראשון מותר לאכול גבינות, ירקות חופשי, ביצה ותפו"ע בינוני צהוב אחד בלבד בשבוע אחר רק עוף/בשר וירקות וכו'... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
המון המון תודה!...ממש עזרת לי שאלה אחרונה-קיבלתי את התפריט וראיתי שהשבוע הראשון הוא ירקות ללא הגבלה, ביצה קשה אחת ביום ו200 גרם פרי, הבנתי שהשבוע הראשון הוא למטרת ניקוי חומציות מהגוף, האם זה נכון? שוב תודה