תפוח אדמה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם תפוח אדמה נחשב לירק? תודה
בתאבון
שלום דורון מבחינה תזונתיית תפו"א נחשב לפחמימה. לצורך המחשה :יחידה אחת של תפו"א מבושל בגודל בינוני שווה מבחינה קלורית ומבינת כמות הפחמימות לפרוסת לחם. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי