ירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/06/2009 | 22:34 | מאת: שני
שלום גובהי 1.64 משקלי 62 מלאה מאוד, כבר שלושה שבועות אני לא יורדת כעת אני בשינוי בתזונה ,אני שותה 3-4 ליטרים ביום , לא עוסקת בפעילות גופנית בשל מגבלות רפואיות. האם יכול להיות שאשאר במשקל הזה ולא ארד ? "מקשטים" את גופי צמיגים עגלגלים וירכיים עבות ומרופדות . אני אוכלת גלוצרנה בפחית וסלט ירקות לאורך כל היום, לעתים גם ביצה, ולעתים פרוסת לחם.
01/07/2009 | 10:20 | מאת: עדי מילר
שלום שני צייני בבקשה את גילך ואת הסיבה שבגללה את שותה גלוצרנה במקום אוכל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
01/07/2009 | 14:18 | מאת: שני
אני כבת 29 חולה במחלה אוטואימונית , סובלת מקשיי עיכול, דלקת פרקים מתחילה לקבל טיפול כימותרפי בשבוע הבא. מאוד רוצה לרזות ולהיראות טוב , לצערי אינני יכולה לעסוק בפעילות גופנית עקב קשיים והגבלות. גובהי מטר 164 ומשקלי 62, 63 , האם הגלוצרנה היא דיאטטית ? הבעיה שאינני מרזה ,בלוטת התריס תקינה ,נוטלת אלקטרוקסין 100 מק"ג ביום. שותה 5 ליטרים ביום של מים . מה עוד אני יכולה לעשות כדי להשיל את הק"ג המיותרים "שמעטרים" את גופי.תודה על תשובתך.