האם מישהי ניסתה אבקת הפלא רוקח פורטה?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, האם יש מישהי שניסתה את המוצר? יש המלצות? מודה לכם מראש
דנדן שבת שלום. אמנם אינני דיאטנית או רופאה. אך מנסיוני רב השנים עם נסיונות להורדה במשקל אין שום אבקת פלא שתעזור לך לרדת במשקל. תתייעצי בבקשה עם רופא ו/או דיאטנית מוסמכת. כמו כן אני ממליצה על תוכנית של 12 צעדים שנקראת o.a. יש אתר אנטרנט oa-iarael.org תכנסי ובאם התוכנית מדברת אליך בואי לכמה פגישות - יש באתר לוח פגישות בטוח שיש אחת קרובה לביתך. בכל מקרה בהצלחה.