מהו המשקל הנכון עבורי?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/06/2009 | 12:32 | מאת: גפרורית
שלום, אני בת 23, גובהי הוא 156, מבנה גופי רזה מאוד. אמא שלי כשהייתה בת 28 שקלה 42, והייתה רזה מאוד אך היא מעט יותר נמוכה ממני. (היום היא כבר לא רזה כבעבר) אחותי בת ה21, גובהה כשלי אך היא שוקלת 47, אך מבנה גופי רזה יותר משלה. אני יודעת שאני לא אוכלת מספיק ומשמיטה מתהפריט אבות מזון חשובים, אני רוצה לקחת את עצמי בידיים ולהתחיל בדיאטת השמנה. שאלתי היא מהו המשקל האידיאלי עבורי. תודה
28/06/2009 | 15:16 | מאת: עדי מילר
שלום לא קיים משקל אבסולוטי אלא טווח משקלי תקין, לפי נתוני הגובה שציינת הטווח המשקלי הוא 48-58 ק"ג. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי