שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/06/2009 | 09:09 | מאת: דודו
שלום רב. אני שוקל 55 ק"ג. גובה- 159 בן 50 כולסטרול - 137. רציתי לדעת מה מומלץ לאכול ומה לא. האם מותר לאכול ביצים? כמה פעמים בשבוע? עדיפות ללחם קל או לחם רגיל? ממה יש להימנע? תודה.
25/06/2009 | 11:02 | מאת: עדי מילר
שלום דודו מהן תוצאות הכולסטרול הרע של (המכונה LDL) והכולסטרול הטוב שלך (המכונה HDL). בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי