דחוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/06/2009 | 14:21 | מאת: אורי
תודה עדי על העצה פשוט רק עוד דבר רציתי לדעת אים החריגה שלי יכולה להיות רק בימי שישי כמובן ועל הגרינים אני מוותרת האים מותר לי לעשות את זה ? ועוד דבר האים מיום שבת ועד שישי אים אני שומרת בצורה בריאה אני יכולה לרדת במישקל כי חברה שלי אמרה שאים אני ירשה לעצמי להתפנק ביום שישי אז כול השבוע אני לא יוריד אלה רק אשמור רל המשקל ואני צריכה להוריד כי אני 1.57 ואני שוקלת מעל כלומר 66 קילו עשיתי בדיקות ליפני תהליך של הדיאטה והכול יצא תקין כולל בלוטת הטריס גם היא תקינה פשוט המאכלים הטובים של יום שישי האוהבים אלי ?
25/06/2009 | 10:48 | מאת: עדי מילר
שלום אורי תודה על המילים החמות... כדי לרדת במשקל רצוי להקפיד שהחריגה תהיה חד שבועית בלבד ושתהיה מוגבלת לארוחה אחת בלבד (לא משנה היום) !!! אני ממליצה לך לבחור ארוחה אחת ביום שישי בה תהני מאותם מאכלים שהינך אוהבת, בצורה כזו גם תאכלי לרדת במשקל וגם תצליחי להקפיד על כך לאורך זמן. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
25/06/2009 | 20:35 | מאת: דחוף
עדי תודה רבה אל התשובה אבל אני פשוט צריכה לדעת כמה קלוריות אני צריכה לאכול ביום כדי לרדת במישקל אני 1.57 שוקלת 67 קילו