דחוף ביותר בבקשה.....
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/06/2009 | 19:48 | מאת: אורי
שלום רב יש לי שאלה רציתי לדעת אים אני שומרת על תזונה בריאה ודיאטית כול השבוע האים אני יכולה להתפנק קצת ביום שישי כול השבוע התפריט שלי עומד על הקלוריות המתאימות למישקל אבל אים אני ירשה לי לחרוג קצת ואני יוכל קצת יותר האים יש סיכוי שאני יעלה במישקל ומה שאני עושה כול השבוע יהיה לחינם עוד משהו אני לא מיתכוונת לעוגות וממתקים כ אני לא אוהבת עוגות וכאלה אני פשוט אוהבת את ארוחת היום שישי ואת הכוסכוס וקצת לפצח גרינים ככה בשביל הכיף האים אפשר לעלות קילו או חצי ביום שישי ועוד משהו כמובן שיום שבת אני חוזרת למסלול שלי מקווה שתביני מה שכתבתי לך תודה רבה מחכה לתשובה?
24/06/2009 | 12:03 | מאת: עדי מילר
שלום אורי מחריגות בודדות לא עולים במשקל ובכלל בכל דיאטה מומלץ לאכול פעם בשבוע ארוחה אחת מפנקת כדי שהתהליך יחזיק לאורך זמן... רק שימי לב לכמות הגרעינים, כיוון שגרעינים הינם עשירים בקלוריות ויש נטיה לצרוך מהם הרבה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי