ירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/06/2009 | 21:48 | מאת: חגית
תודה רבה על העצות המקצועיות,הפרגון והעידוד,אנימאוד רוצה להרשם לקבלת דיאטה באון ליין אך זקוקה לייעוץ טלפוני האם הליווי ניתן גם טלפונית או רק באמצעות מייל ואיך מתבצע המעקב? אשמח לקבל פרטים אודות השירות הנ"ל עבורי ועבור גולשים נוספים
24/06/2009 | 11:17 | מאת: עדי מילר
שלום חגית עיקרו מתבסס על ליווי ומעקב אישי שלי, הייעוץ נעשה בעיקרו דרך הפורום האישי אותו אני מנהלת אך במידת הצורך (בעיקר במקרים דחופים/חריגים) ניתן להעזר בי טלפונית. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי