השמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/06/2009 | 16:24 | מאת: s
אני בת 26 אני סובלת ממעי רגיז ויציאות תכופות. הדבר גורם לי להיות רעבה לאחר כל יציאה אני סובלת מנטיייה להשמנה ובשנה האחרונה העליתי כ8 ק"ג טופלתי אצל גסטרואנטופולוג ולא נמצאה תרופה מה עליי לעשות?
23/06/2009 | 17:07 | מאת: עדי מילר
שלום לאור העובדה שהטיפול במעי רגיז הוא מאוד אינדיווידואלי וכולל תזונה נכונה בלבד (כמו כן גם פעילות גופנית וטכניקות להרגעה), אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה בבקשת הפניה לדיאטנית קלינית למתן עזרה אישית בנושא. בעזרת תזונה מתאימה בהחלט ניתן להקל על הסימפטומים ואף למגר אותם!!! בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי