נישנושים;
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום שמי נטלי, משקלי תקין בהחלט ואני מעוניינת לשמור על המשקל ולנהל אורח חיים בריא. במהלך היום יוצא לי לנשנש פייבר וואן[הקורנפלקס] לא בכמויות מוגזמות.. בערך 40 גרם+- רציתי לדעת האם זה נחשב "נשנוש" בריא יחסית,? במקום חטיפים וכאלו.. בהתחשב בעובדה שמבחינת הקלוריות זה מסתדר לי עם שאר היום זה לא שאני עוברת את הכמות הקלוריות המולמלצות בשבילי.. רק רציתי לדעת האם מומלץ לנשנש כביכול משהו אחר בריא יותר? חשוב להזכיר זה בתוספת לירקות ופירות שמשמשים גם הם כנשנוש בשבילי.. אבל זה לא מספיק לי. והכי חשוב שאני באמת אוהבת את הפייבר וואן..
שלום נטלי פיבר 1 בהחלט נחשב לנשנוש בריא ומומלץ היות והוא עשיר בסיבים תזונתיים שכידוע בעלי שלל יתרונות בריאותיים. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי