גזים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כול היום ללא הפסקה יש לי גזים עם ריח חריף מאוד וכמו כן גם יציאות אחת לשעתיים . היציאות במרקם ובצבע כרגיל ואינם שילשול ואני מבחינה שזה האוכל שנאכל היום וזה יוצא כול פעם קצת . בדרך כלל דווקא יש לי עצירות . האם זה אומר שלפתע חילוף החומרים שלי עלה? ומה בדבר הגזים הרבים והריח החריף? איך גורמים לזה לעבור עד מחר בבוקר ? אודה לתשובתכם
שלום רינת אין כל סיבה לדאגה ככל הנראה מדובר במשהו שאכלת ותוך יום יומיים הכל יחזור לשגרה. במידה והתופעה ממשיכה גשי לרופא המשפחה לבירור. בכל מקרה סביר שחילוף החומרים שלך לא השתנה כל כך מהר. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי