דחוף לי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אכלתי קצת בשבוע האחרון ובסוף השבוע השלמתי חסכים כמו שאומרים ואכלתי ממש המון וכרגע הבטן ממש נפוחה ויש המון גזים עם ריח ממש נורא אני מצטערת על הפירוט אבל זה נראה כאילו משהו נרקב ממש. איך אני מעבירה את זה? האם זה יעבור לבד? תודה
שלום גלי אין סיבה לדאגה זה יבור לבד, כדי להקל על הגזים והבטן הנפוחה את יכולה לשתות מים רותחים עם קימל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי