שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני אוכלת רק גבינות, ירקות, פירות, מעדני סויה, פריכיות אורז, פירות יבשים(חמוציות וצימוקים ממש הרבה מהם) ולפעמים אגוזים. האם זה בסדר? (כלומר העניין שאני לא אוכלת "אוכל מבושל" של ממש)
שלום עמית התזונה יכולה להיות מאוזנת ובריאה גם ללא אכילת אוכל מבושל. כמובן שזה לא רק תלוי בסוג המזון אלא גם בכמויות ובשילוב קבוצות המזון בכל ארוחה, מה שמצריך פרטים נוספים הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי