ירידה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שמי חגית אני בת 33גובהי 1.65 משקלי62ק"ג,בעברי עשיתי דיאטות חריפות ותמיד הצלחתי להשיל קילוגרמים מיותרים , מלפני שנה חל שינוי כאשר התחלתי לעלות במשקל בהדרגה והצטברו לי שומנים באגן בבטן ובירכיים אני מתאמנת בחדר כושר 4 פעמים בשבוע ועדיין קשה לי לרדת במשקל, ברצוני מה הסיבה לירידה האיטית ? ואיך ניתן להאיץ את קצב ההורדה? התפריט שלי הוא: בוקר: ביצה קשה או טונה במים עם סלט צהריים:חזהעוף או שיפודי פרגית עם סלט+ חציבטטה בתנור אחה"צ- תפוח גדול ערב- טונה או עוף עם 10 פריכיות אורז,4כפות אבוקדו, 4כפות טחינה לילה- חטיףחלווה ללא סוכר ברצוני לדעת האם התפריט מאוזן ?(אני רגישה לחלב ולחיטה) והאם אני מרבה אכילת שומנים אודה לתשובתך
שלום חגית ראשית הקרב אף פעם לא אבוד מראש !!! גוף לא מואס בשריפת קלוריות, לעיתים קשה יותר לרדת במשקל אבל אם מקפידים על אכילה נכונה וכמות קלוריות מספקת עם פעילות גופנית מבוקרת הירידה במשקל אפשרית בהחלט. התפריט שלך אינו מאוזן הוא מאוד דל בפחמימות ועשיר בשומנים. חשוב לי לציין שלמרות הדיאטות האופנתיות של העשור הקודם שהמליצו במפורש לא לשלב בארוחה חלבונים ופחמימות, חשוב כן להקפיד על שילוב כיוון שהשילוב מגביר את תחושת השובע ובנוסף, מוביל להורדת המדד הגליקמי (קצב עליית הסוכר בדם) של הארוחה ועל כן מעכב את תחושת הרעב. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל וכמובן ליווי ותמיכה. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי