שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/06/2009 | 20:03 | מאת: דוד
ביצה זה אינדקס גליקמי גבוה או אינדקס גלימי נמוך
21/06/2009 | 13:31 | מאת: עדי מילר
שלום דוד המדד הגליקמי מתייחס למזונות מקבוצת הפחמימות כמו לחם, פסטה, פירות, דגני בוקר וכו' ולא לקבוצת החלבונים או השומנים. ביצה שייכת לקבוצת החלבונים. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי