תפריט בדיאטת לחם של אולגה רז
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/06/2009 | 20:14 | מאת: אוהד
בס"ד ערב טוב, להלן סימון/ערך תזונתי של לחם: ערך תזונתי ל-100 גרם אנרגיה: 272 קק"ל חלבונים: 7.9 גרם פחמימות: 55.1 גרם שומן: 2.2 גרם נתרן: 450 מ"ג מידע נוסף משקל: 750 גרם יצרן המוצר: מאפית דגנית - עין בר כשרות: לנדא מכיל: שמרים,שומן צמחי,חומר מתחלב E-481,חומצה פרופיונית,לתת,גלוטן,קמח סויה,אנזימים,קמח חיטה כהה,מלח,מים כשר: פרווה רציתי לשאול אם אני בדיאטת הלחם של אולגה רז ואני אוכל לחם מסוג הנ"ל..אז כמה פרוסות אני יכול לאכול מבלי להשמין וכמובן בצורה מגוונת ומאוזנת (שילוב של לחם עם חלבונים,פחמימות וכדומה... (אני יודע שזאת שאלה פרטית לכל אחד ומצבו,אבל אני שואל את השאלה בכללי כי בדיאטת הלחם רשום שגברים צריכים לאכול 12-16 פרוסות של לחם קל או לחם מדגנים מלאים ואני רוצה לדעת כמה אני יכול לאכול מסוג כזה של לחם) אני בן 17 וחצי..אני שוקל בערך 65 ק"ג ואני 1.62 מטר בערך..(אולי זה יעזור התשובה) בבקשה,תחזירו לי תשובה...זה נורא חשוב לי!!! בתודה, אוהד..
18/06/2009 | 10:23 | מאת: עדי מילר
שלום אוהד עלי לדעת מה משקל של כל פרוסה מהלחם הנ"ל בכדי שאוכל להגיד לך האם אכן מדובר בלחם קל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי