##אוכל##
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אכלתי היום 4 ופלים ,אכלתי פיצה עם פטריות..,ולחמניה בנונית עם שניצל שטיגנתי בשמן. כמה קלוריות זה? למרות שאני אוכלת קצת והערך הקלוריות שלי לא גבוה אני יכולה עדיין לעלות במשקל בגלל שהדברים שאכלתי דברים משמינים? כי למרות שאני לא אוכלת הרבה אני מרגישה שאני עולה במשקל .!
שלום שרה כמות הקלוריות במה שאכלת נע בין 750 קק"ל ל- 900 קק"ל, הכל תלוי כמובן בכמות המדויקת ובאופן ההכנה. איזון אנרגטי בין הכנסת האנרגיה לגוף לעומת הוצאת האנרגיה בגוף קובע אם נשמין, נרזה או נישאר על אותו משקל. ברגע שאנו יוצרים מאזן חיובי בו ההוצאה נמוכה מההכנסה אנו נעלה במשקל כלומר מאזן חיובי מוביל לעליה במשקל, ולא רק מה אכלנו באותו היום. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי