דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
עוד שאלה אחרונה רציתי לישאול אים אני לא אוכלת לחם ביכלל ואני מרשה לעצמי 2 ארוחות ברנפלקס כמובן בריא בוקר וערב וצהרים כמובן ארוחה חמימה ובריאה האים זה נכון ש2 מנות ברנפלקס זה הרבה ומותר רק 1 אני פשוט בת 25 1.57 ושוקלת 70 קילוהשאלה האים זה הרבה 2 ברנפלקס ? מנות קטנות לא גדולות
שלום אור אין לי אפשרות לענות לך על שאלתך כיוון שזה תלוי בשאר המזונות וכמותם כמובן שהינך נוהגת לצרוך במהלך היום, עם דגש כמובן על צריכת פחמימות כיוון שברנפלקס נכלל בקבוצה זו כמו גם לחם, פסטה, תפו"א, אורז וכו'... שאלה זו דורשת פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. בכל מקרה את את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי