אחרי לידה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני חודש וקצת אחרי לידה ומניקה. מה התפריט שלי אמור להכיל ומה לא בכדי לרדת במשקל? תודה.
שלום שיר ראשית המון מזל טוב להולדת בנך/בתך !!! עלי לציין שנשים מניקות רבות מפחיתות במשקלן 1 ק"ג בממוצע לחודש במשך ארבעת חודשי ההנקה הראשונים, גם אם הן אינן מפחיתות באופן משמעותי את האוכל. בכל מקרה ירידה של יותר משני ק"ג בחודש אינה מומלצת !!! אני ממליצה לך להמשיך על תפריט מאוזן ומגוון המכיל לכל הפחות 1500 קק"ל (צריכה קלורית נמוכה עלולה לפגוע באיכות החלב). את כמובן מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי