חלב עזים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/06/2009 | 15:00 | מאת: נילי
האם שתיית חלב עזים לחולה סכרת 2 עדיפה על שתיית חלב רגיל. האם יש פחות סוכר בחלב עזים. תודה על תשובה. נילי
14/06/2009 | 10:33 | מאת: עדי מילר
שלום נילי אין עדויות חד משמעיות ממחקרים לכך שחלב עזים עדיף על חלב פרה לחולי סוכרת ומכאן שאין המלצה לכך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי