דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב רציתי לישאול אים שבוע ליפני מחזור אפשר ליראות עליה במישקל ועד כמה אפשר ליראות ?
שלום אור בהחלט כן, עקב צבירת נוזלים ישנן נשים שאפילו עולות 4 ק"ג. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי