רדוקטיל ותרופות אחךות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/06/2009 | 04:35 | מאת: יו
האם אפשר ליטול רדוקטיל או קסיניקט בו זמנית עם טיפול ב-לוסטרל50 מג
לקריאה נוספת והעמקה
09/06/2009 | 19:59 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: קסניקל ולוסטרל ניתן לשלב יחד. רדוקטיל ולוסטרל לא ניתן לשלב. בברכה ד"ר מצקין