דיאטה ותוסף תזונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/06/2009 | 01:46 | מאת: שרית
שלום אני בת 45,ושוקלת 67 קילו, בשנה האחרונה עליתי קרוב ל-10 קילו, ניסתי כל מיני דיאטות וללא הצלחה, לפני כשבוע התחלתי דיאטה חדשה, אני מתחילה את היום בשתיית מים, בשעה 10 אני אוכלת סלט ירקות ללא מלח וללא שמן רבע קטן של אבוקדו וביצה קשה 0לסירוגין אני מחליפה את הביצה, ל- 3-4 כפות גבינה, או יוגורט 0 % , בשעה :00 13 אני אוכלת תפוח, ובשעה 4-5 אני אוכלת שוב סלט ירקות גדול ללא שמן וללא מלח +חזה עוף=צלוי בקירוב 150 גר. במשך היום אני שותה קפה שחור אחד ו -2-3 כוסות נסק קפה, אני משתדלת לאט ובהדרגה להוריד את הסוכר, כמו כן הורדתי את כל הקמחים הפסטות והעוגות, ואני שותה בקירוב ל- 3 ליטר מים ליום, המליצו לי על תוסף, ציטוזן פלוס , שנותן הרגשת שובע , ואומרים שהוא עוזר בשריפת השומנים ואני לוקחת אותו חצי שעה לפני הארוחה שאלתי היא האם הדיאטה שלי היא טובה והאם התוסף עוזר בירידה במשקל תודה שרית
09/06/2009 | 11:03 | מאת: עדי מילר
שלום שרית הדיאטה שלך מכילה מספר קלוריות נמוך מהמומלץ ובנוסף לכך אינך צורכת את כל אבות המזון (התפריט שלך אינו מכיל כלל פחמימות למעט התפוח). חשוב לי להדגיש כי לעודף מוטיבציה בהקשר של צריכת קלוריות יש מחיר לא קטן. למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות (גברים עד 1600 קלוריות ונשים עד 1200 קלוריות) לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. הגוף זקוק לאנרגיה זמינה כדי לתפקד בצורה תקינה. כשאנחנו לא מספקים לגוף את האנרגיה שהוא זקוק לה, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו אנרגיה האגורה ברקמת השריר. ירידה ברקמת השריר גוררת ירידה בהוצאת האנרגיה היומית, שבסופו של דבר תביא להשמנה. בקשר לצריכת כל אבות המזון למרות הדיאטות האופנתיות של העשור הקודם שהמליצו במפורש לא לשלב בארוחה חלבונים ופחמימות, חשוב כן להקפיד על שילוב כיוון שהשילוב מגביר את תחושת השובע ובנוסף, מוביל להורדת המדד הגליקמי (קצב עליית הסוכר בדם) של הארוחה ועל כן מעכב את תחושת הרעב. בקשר לציטוזין פלוס אני ממליצה לך להתייעץ על כך עם רופא המשפחה שלך שמכיר היטב את מצבך הבריאות, חשוב לציין שאין עדויות חד משמעיות שהתוסף אכן מסייע לירידה במשקל ומנסיוני אין כמוסות פלא ואני ממליצה על תזונה נכונה בשילוב עם פע"ג למטרת ירידה במשקל ושמירה על אורח חיים בריא!!! בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי