מלבין קפה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/06/2009 | 21:15 | מאת: אורלי
שלום רב , רציתי לדעת כמה קלוריות יש בכפית מלבין קפה "חלבית" וכמה בכפית נס קפה תודה רבה
07/06/2009 | 13:36 | מאת: עדי מילר
שלום אורלי כמות הקלוריות בנס קפה זניחה, בכפית מלבין יש כ- 30-50 קק"ל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי