חריגה קבועה,
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/06/2009 | 16:10 | מאת: נויהה11
אני נויה, שומרת על משקלי כרגע אחרי דיאטה בה הורדתי 45 קילו. רציתי לדעת עם אני יחרוג מהתפריט היומי שלי פעם בשבוע אבל בחריגה גדולה של בערך 600-800 קלוריות, במצטבר של שבוע הזה נגיד והפעם של השבוע הבא, עם הזמן אני יעלה? או שזה איכשהו מתקזז לי במשך ימות השבוע ואני יכולה לחרוג קבוע פעם לשבוע? אודה לתשובה מהירה נויה.
07/06/2009 | 13:31 | מאת: עדי מילר
שלום נויה ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל, בהחלט היישג מרשים. כדי לעלות חצי ק"ג בשבוע יש להוסיף כ-3500 קק"ל לתפריט השבועי כך שחריגה חד שבועית של 600 קק"ל לא צריכה להשפיע על המשקל... בכל מקרה אין החכם כבעל נסיון, ולכן אני ממליצה לך לנסות מס' שבועות האם לתוספת הקלוריות יש השפעה על המשקל וכך להחליט. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי