בהמשך ל -לרדת מספר קלוגרמים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 27, גובה 1.64 ומשקל 53 ק"ג. זה כ -3 ק"ג מעל משקל מינימום תקין. אני מאוד רוצה לרדת את ה 3 ק"ג האלו עד דצמבר - מאוד חשוב!! השאלה אם לרדת עכשיו ואז לשמור? או התחיל בתהליך בחודשים לפני ואז פשוט להגיע לשם במשקל הזה. כי אני לא רוצה שהשמירה תהפוך לדיאטה של חצי שנה.
שלום גל איני יודעת מהיכן קיבלת את המידע לגבי משקל תקין כיוון שירידה של 3 ק"ג תגרום לך להיות מתחת לטווח המשקלי המתאים לגובה שלך, כלומר לתת משקל ומכאן שאיני ממליצה כלל על ירידה במשקל!!! בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי