משקל ילדה בת 4 וחצי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/06/2009 | 10:31 | מאת: inbali
שלום, ביתי בת ה- 4.9 שוקלת 22 קילו וגובהה 1.20 מטר. האם תקין? היכן ניתן לראות טבלאות של משקלים רצויים לילדים? תודה
07/06/2009 | 13:23 | מאת: עדי מילר
שלום עד גיל 18 יש להציב את המשקל והגובה בעקומות גדילה ולהשוואות לנק' זמן אחרות, טווח הנורמה נע בין אחוזון 5 ל-75 אך מעבר לכך קיימת חשיבות להישאר לארוך זמן על אותו אחוזון / עקומה. כדי לקבל תמונה ברורה יותר עליך לפנות לטיפת חלב ולבקש את המידע אודות עקומות הדילה של ביתך, בהזדמנות זו בקשי מהם שיציבו את הנתונים העכשווים כדי לקבל תשובה לשאלתך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי