אולי השמנה מהירה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/06/2009 | 00:09 | מאת: עמית
אני בחורה רזה ואוכלת כול יום 1200 קלוריות ואם אני יום אחד אוכלת 3000- ביום שלאחר מכן הג'ינס פשוט לא נסגר. איך זה הגיוני שאני משמינה כול כך מחריגה של יום אחד? האם זה בגדר הנורמה או שמא משהו לא בסדר בעיכול או בתפקוד של המערכת? או שזה משהו אחר?תודה,עמית
07/06/2009 | 13:18 | מאת: עדי מילר
שלום עמית מחריגות בודדות לא ניתן לעלות במשקל בטח שלא כ"כ מהר. כנראה שמדובר בצבירת נוזלים או בהרגשת נפיחות עקב אכילת כמויות גדולות מהרגיל. בכל מקרה אם התופעה מפריעה לתפקוד אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה ולבדוק את הנושא. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי