רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/06/2009 | 22:57 | מאת: ד'
ברצוני לרדת כ--75 ק"ג ממשקלי (האחרונים) ואיני מצליחה. האם ניתן לרכוש רדוקטיל ללא מרשם רופא? תודה :)
05/06/2009 | 22:58 | מאת: ד'
כמובן שהכוונה היא ל-5-7 ק"ג (ולא 75).
07/06/2009 | 13:15 | מאת: עדי מילר
שלום רדוקטיל ניתן לקנות רק עם מרשם רופא. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי