אכילה לילית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/06/2009 | 15:38 | מאת: ליאת
אני בת 35 1.67 ,מעוניינת לרדת במשקל מקפידה על אכילה מסודרת במהלך היום שכוללת תפריט: בוקר- ביצה קשה סלט צהריים- חזה עוף+בטטה+סלט חסה ביניים- תפוח\ ערב- טונה במים+פסטה מאורז עם רוטב עגבניות +סלט לילה- 8 שקדים+חלווה מיני ללא סוכר ברצוני לדעת אם תפריט זה מספיק או עליי להוסיף משהו כיון שאני מתעוררת בשעות הלילה ולא מצליחה להרדם, האם הדבר נובע מירידת סוכר כיון שבהמלצת רופא אני מפחיתה בפחמימות עקב בעיית גזים ואן מסיבה נפשית, איך אוכל לדעת והאם יתכן כי הדבר נובע מרעב?
03/06/2009 | 21:16 | מאת: עדי מילר
שלום ליאת התפריט בהחלט דל בקלוריות ואינו כולל מספיק אוכל ולכן מאוד יכול להיות שזו הסיבה בגללה את מתעוררת בלילה. אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית (ניתן לקבל הפניה מרופא המשפחה) לקבלת תפריט מתאים שלא ישאיר אותך רעבה ויחד עם זאת יעזור לך עם בעית הגזים ועודף המשקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי